Karayolları Müdürü İhsaniye'yi Ziyaret Etti
Ziyaret gerçekleştiİhsaniye Belediye Başkanı Emine Gökçe, Karayolları Konya 3. Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu ve beraberindeki heyetin makamında ziyaret ettiğini duyurdu. Ziyaretin amacı, ilçedeki projel...
Ziyaret gerçekleşti
İhsaniye Belediye Başkanı Emine Gökçe, Karayolları Konya 3. Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu ve beraberindeki heyetin makamında ziyaret ettiğini duyurdu. Ziyaretin amacı, ilçedeki projeleri ve karayolları ile ilgili çalışmaları değerlendirmekti.
Proje incelemeleri yapıldı
Başkan Gökçe, ziyaretin ardından Köroğlu ve teknik ekibiyle birlikte, ilçede hayata geçirilmesi planlanan projeleri yerinde incelediklerini açıkladı. Bu projelerin ulaşım kalitesini artırmayı hedeflediği belirtildi.
Ulaşım kalitesi artırılacak
Gökçe, yapılan çalışmaların İhsaniye’nin yollarını daha güvenli ve konforlu hale getireceğini bildirdi. Projelerin hızla hayata geçirileceği vurgulandı.
Teşekkür mesajı verildi
Başkan Gökçe, Karayolları 3. Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu ve heyetine nazik ziyaretleri için teşekkür etti. İlçeye gösterilen yakın ilginin önemine dikkat çekti.
İşbirliği vurgusu yapıldı
Ziyaretin, İhsaniye’nin ulaşım altyapısının güçlendirilmesi açısından önemli bir adım olduğu ifade edildi. Başkan Gökçe, işbirliği ile daha fazla projeye imza atılacağını aktardı.
İhsaniye Belediye Başkanı Emine Gökçe, Karayolları Konya 3. Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu ve beraberindeki heyetin makamında ziyaret ettiğini duyurdu. Ziyaretin amacı, ilçedeki projeleri ve karayolları ile ilgili çalışmaları değerlendirmekti.
Proje incelemeleri yapıldı
Başkan Gökçe, ziyaretin ardından Köroğlu ve teknik ekibiyle birlikte, ilçede hayata geçirilmesi planlanan projeleri yerinde incelediklerini açıkladı. Bu projelerin ulaşım kalitesini artırmayı hedeflediği belirtildi.
Ulaşım kalitesi artırılacak
Gökçe, yapılan çalışmaların İhsaniye’nin yollarını daha güvenli ve konforlu hale getireceğini bildirdi. Projelerin hızla hayata geçirileceği vurgulandı.
Teşekkür mesajı verildi
Başkan Gökçe, Karayolları 3. Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu ve heyetine nazik ziyaretleri için teşekkür etti. İlçeye gösterilen yakın ilginin önemine dikkat çekti.
İşbirliği vurgusu yapıldı
Ziyaretin, İhsaniye’nin ulaşım altyapısının güçlendirilmesi açısından önemli bir adım olduğu ifade edildi. Başkan Gökçe, işbirliği ile daha fazla projeye imza atılacağını aktardı.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!