Dinar'da sağlık hizmetleri için toplantı yapıldı
Toplantıya katılım sağlandıAfyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk'ün, Valimiz Dr. Naci Aktaş’ın Dinar ilçesi programı çerçevesinde düzenlenen toplantıya katıldığını duyu...
Toplantıya katılım sağlandı
Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk'ün, Valimiz Dr. Naci Aktaş’ın Dinar ilçesi programı çerçevesinde düzenlenen toplantıya katıldığını duyurdu.
Talepler ve öneriler ele alındı
Toplantıda, muhtarlar ve kurum müdürleri bir araya gelerek, Dinar ilçesine ilişkin talepler ve öneriler üzerinde görüş alışverişinde bulundu.
Kayıt altına alındı
Dr. Öztürk, vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla iletilen konuları kayıt altına aldı.
Hizmetlerin geliştirilmesi hedefleniyor
Bu toplantının, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve yerel ihtiyaçlara yönelik çözümler geliştirmek amacıyla yapıldığı belirtildi.
İşbirliği vurgusu yapıldı
Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü, toplantının yerel yönetimlerle işbirliğini güçlendirmek için önemli bir fırsat olduğunu aktardı.
Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk'ün, Valimiz Dr. Naci Aktaş’ın Dinar ilçesi programı çerçevesinde düzenlenen toplantıya katıldığını duyurdu.
Talepler ve öneriler ele alındı
Toplantıda, muhtarlar ve kurum müdürleri bir araya gelerek, Dinar ilçesine ilişkin talepler ve öneriler üzerinde görüş alışverişinde bulundu.
Kayıt altına alındı
Dr. Öztürk, vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla iletilen konuları kayıt altına aldı.
Hizmetlerin geliştirilmesi hedefleniyor
Bu toplantının, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve yerel ihtiyaçlara yönelik çözümler geliştirmek amacıyla yapıldığı belirtildi.
İşbirliği vurgusu yapıldı
Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü, toplantının yerel yönetimlerle işbirliğini güçlendirmek için önemli bir fırsat olduğunu aktardı.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!