Emirdağ Belediyesi Aşure Geleneğini Sürdürdü
Aşure geleneği yaşatıldıEmirdağ Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla aşure geleneğini bu yıl da sürdürdüğünü duyurdu. Dayanışma ve paylaşmanın önemine vurgu yaparak, bu geleneği yaşatmanın kendileri i...
Aşure geleneği yaşatıldı
Emirdağ Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla aşure geleneğini bu yıl da sürdürdüğünü duyurdu. Dayanışma ve paylaşmanın önemine vurgu yaparak, bu geleneği yaşatmanın kendileri için büyük bir anlam taşıdığını belirtti.
Aşure ikramı yapıldı
Belediye Başkanı Serkan Koyuncu’nun talimatlarıyla, Çarşı Camii’nde Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Bu etkinlik, toplumsal dayanışmayı pekiştirmek amacıyla gerçekleştirildi.
Başkan Koyuncu'nun mesajı
Başkan Koyuncu, aşurenin farklılıkların bir araya geldiği bir sembol olduğunu ifade ederek, bu geleneği yaşatmanın önemine dikkat çekti. Ayrıca, Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını diledi.
Vatandaşlar memnuniyetini dile getirdi
Aşure ikramından memnun kalan vatandaşlar, bu güzel geleneği yaşattığı için Belediye Başkanı Koyuncu’ya ve ekibine teşekkürlerini iletti. Etkinlik, yerel halk arasında olumlu bir etki yarattı.
Toplumsal dayanışma vurgusu
Emirdağ Belediyesi, bu tür etkinliklerle toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor. Aşure ikramı, hemşehrilerle aynı sofranın bereketini paylaşmak amacıyla gerçekleştirildi.
Emirdağ Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla aşure geleneğini bu yıl da sürdürdüğünü duyurdu. Dayanışma ve paylaşmanın önemine vurgu yaparak, bu geleneği yaşatmanın kendileri için büyük bir anlam taşıdığını belirtti.
Aşure ikramı yapıldı
Belediye Başkanı Serkan Koyuncu’nun talimatlarıyla, Çarşı Camii’nde Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Bu etkinlik, toplumsal dayanışmayı pekiştirmek amacıyla gerçekleştirildi.
Başkan Koyuncu'nun mesajı
Başkan Koyuncu, aşurenin farklılıkların bir araya geldiği bir sembol olduğunu ifade ederek, bu geleneği yaşatmanın önemine dikkat çekti. Ayrıca, Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını diledi.
Vatandaşlar memnuniyetini dile getirdi
Aşure ikramından memnun kalan vatandaşlar, bu güzel geleneği yaşattığı için Belediye Başkanı Koyuncu’ya ve ekibine teşekkürlerini iletti. Etkinlik, yerel halk arasında olumlu bir etki yarattı.
Toplumsal dayanışma vurgusu
Emirdağ Belediyesi, bu tür etkinliklerle toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor. Aşure ikramı, hemşehrilerle aynı sofranın bereketini paylaşmak amacıyla gerçekleştirildi.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!