Gençlik faaliyetleri için toplantı düzenlendi
Toplantı hakkında bilgi verildiUşak Yeşilay Şube, Uşak AFAD İl Müdürü Yasemin Bebek ve Genç Komisyon Başkanı Sevinç Kanat ile bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda, gençlik faaliyetleri ve gönüllülü...
Toplantı hakkında bilgi verildi
Uşak Yeşilay Şube, Uşak AFAD İl Müdürü Yasemin Bebek ve Genç Komisyon Başkanı Sevinç Kanat ile bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda, gençlik faaliyetleri ve gönüllülük çalışmaları hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Projeler üzerinde duruldu
Toplantıda bağımlılıkla mücadeleye yönelik projelerin yanı sıra, 2026 yaz döneminde gerçekleştirilebilecek gençlik faaliyetleri de ele alındı. Katılımcılar, bu projelerin önemine vurgu yaptı.
Gelecek hedefleri belirlendi
Gençler için daha güçlü ve sağlıklı bir gelecek hedefi doğrultusunda çalışmaların kararlılıkla devam edeceği ifade edildi. Uşak Yeşilay Şube, bu konuda aktif rol almayı sürdürecek.
Gönüllülük çalışmaları vurgulandı
Gönüllülük çalışmalarının gençlerin gelişiminde önemli bir yer tuttuğu belirtildi. Toplantıda, bu tür faaliyetlerin artırılması gerektiği üzerinde duruldu.
Katılımcılar memnun kaldı
Toplantının verimli geçtiği ve katılımcıların memnuniyet duyduğu aktarıldı. Uşak Yeşilay Şube, gelecekte de benzer organizasyonlar düzenlemeyi planlıyor.
Uşak Yeşilay Şube, Uşak AFAD İl Müdürü Yasemin Bebek ve Genç Komisyon Başkanı Sevinç Kanat ile bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda, gençlik faaliyetleri ve gönüllülük çalışmaları hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Projeler üzerinde duruldu
Toplantıda bağımlılıkla mücadeleye yönelik projelerin yanı sıra, 2026 yaz döneminde gerçekleştirilebilecek gençlik faaliyetleri de ele alındı. Katılımcılar, bu projelerin önemine vurgu yaptı.
Gelecek hedefleri belirlendi
Gençler için daha güçlü ve sağlıklı bir gelecek hedefi doğrultusunda çalışmaların kararlılıkla devam edeceği ifade edildi. Uşak Yeşilay Şube, bu konuda aktif rol almayı sürdürecek.
Gönüllülük çalışmaları vurgulandı
Gönüllülük çalışmalarının gençlerin gelişiminde önemli bir yer tuttuğu belirtildi. Toplantıda, bu tür faaliyetlerin artırılması gerektiği üzerinde duruldu.
Katılımcılar memnun kaldı
Toplantının verimli geçtiği ve katılımcıların memnuniyet duyduğu aktarıldı. Uşak Yeşilay Şube, gelecekte de benzer organizasyonlar düzenlemeyi planlıyor.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!